Katalogas

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

22.12.2023 01:12

Saugos amortizatoriai

Avarinės stotelės specialistai švenčia filmų ir televizijos premjeras

Vis greitesni sekimo kadrai, vis didesnės raiškos vaizdai: gamybos bendrovių ir transliuotojų studijose tobulėjant skaitmeninių filmų technologijoms, įrangos kokybei ir saugumui keliami vis didesni reikalavimai. Viena iš kranų, lėlinių ir sekimo sistemų rinkos lyderių nerizikuoja ir remiasi hidrauliniais apsauginiais amortizatoriais, kurie yra viena iš jų stabdymo technologijos dalių.

"Tvirtas palaikymas kiekvienoje filmavimo aikštelėje" - tai visame pasaulyje veikiančios bendrovės "Egripment", kuri specializuojasi kino ir televizijos komandų techninės įrangos ir atitinkamų paslaugų srityje, kokybės pažadas. Studijų technikos specialistai iš Nyderlandų aukštųjų technologijų ir popardaviminių paslaugų derinį grindžia savo vežimėliams ir kranams suteikiama viso gyvenimo garantija. Todėl nenuostabu, kad "Egripment" sprendimus galima rasti daugelyje parodų ir renginių, tiek patalpose, tiek lauko filmavimo aikštelėse. Pavyzdžiui, bendrovė tiekia antžeminėms ir kabančioms konstrukcijoms skirtus bėgius ir atitinkamas nuotoliniu būdu valdomas lėles, kurios yra svarbios filmų ir televizijos produkcijos programos dalys, naudojamos lauko, salės ir studijos pasirodymuose ar koncertuose, taip pat sporto renginiuose, įskaitant olimpines žaidynes.
.

Greiti ir įsiutę

Be kokybės ir paramos, "Egripment" siūlo dar vieną didelį pliusą: inžinerines žinias, kurios pagrįstos daugiau kaip 40 metų praktinio darbo šioje pramonės šakoje patirtimi. Ji gaunama kasdien bendraujant su operatoriais, komandomis, operatoriais ir technikais, kurie dirba

nuolat aukštesniu profesiniu lygiu. Kartu su patirtimi šioje srityje "Egripment" daug dėmesio skiria dizainui ir naujovėms. Kartu su nuolatinėmis konsultacijomis bendrovė užtikrina, kad gaminiai atitiktų visų kino rinkų poreikius. Dėl to sukurta sudėtinga "Egripment" kranų, lėlių, nuotolinių kamerų galvučių ir įvairių sekimo sistemų serija.

Rickas Velthofas, "Egripment" pasaulinių pardavimų vadovas, aiškina: "Mūsų klientai iš mūsų sprendimų tikisi ne tik aukštos kokybės, bet ir aukšto patikimumo lygio, kurį mes įrodome, pavyzdžiui, suteikdami garantiją visam naudojimo laikui." Egripment konstrukcijoms keliamus reikalavimus jis iliustruoja šiuo palyginimu: "Nors dar visai neseniai buvo galima baigti sekimo kadrus elektroniniu būdu valdomais stabdžiais ir galutinėse pozicijose pritvirtinti nuotoliniu būdu valdomą kameros vežimėlį ant bėgių sistemos naudojant guminius buferius, šiandieninis greitis studijose ar sporto transliacijų metu yra per didelis tokio tipo saugumo elementams. Kitas pavyzdys - pasiekiama skiriamoji geba, kuri jau siekia 8K." Dėl tokių aukštų techninių savybių, kaip šios, dabartines studijos ir įrašymo technologijas reikia labai tiksliai sukalibruoti prieš pradedant naudoti ir išlaikyti tą pačią aukštą duomenų kokybę visos gamybos metu. Rickas Velthofas: "Tokiomis sąlygomis vargu ar kuri nors gamyba gali sau leisti sugaišti daug laiko iš naujo kalibruojant kamerą ir lėlę, kurios dėl netinkamo veikimo ar staigaus elektros energijos tiekimo sutrikimo atsitrenkė į guminius buferius ir atšoko atgal. Kad šis duetas vėl būtų suderintas su likusia įranga, pavyzdžiui, valdymo monitoriais ir apšvietimo sistema, atskirais atvejais gali užtrukti iki trijų dienų."

. Tokios nepriimtinos prastovos vaizdinėje srityje yra vienas aspektas, lemiantis didesnius saugumo reikalavimus, kitas - garsinė kino technologijų dalis, nes daugelio servo variklių ir ypač guminių buferių stabdymo judesiai yra anaiptol ne tylūs ir gali trukdyti garso režisieriams dirbti. Vis dėlto didžiausias rūpestis yra išvengti dar brangesnių nuostolių, jei doleris ir kamera būtų smarkiai apgadinti trasos pabaigoje įvykus avarijai. "Generic Track System" - tai nuotoliniu būdu valdoma iki 80 kg sverianti kameros sistema, kuri 40 cm pločio bėgiais juda ne didesniu kaip 3 m/s greičiu ne ilgesniu kaip 50 m ilgio ruožu, be to, galima daryti posūkius. Jei tokio kelio pabaigoje įvyksta tikra avarija, vien kamerai padaryta žala gali siekti daugiau kaip 100 000 eurų", - praneša Rickas Velthofas. Siekdama išvengti tokio pobūdžio nelaimingų atsitikimų filmavimo aikštelėje, "Egripment" komanda atidžiai išnagrinėjo linijinės technikos saugos produktų rinką ir sužinojo apie bendrovę ACE Stoßdämpfer GmbH iš Langenfeldo (Vokietija), kuri specializuojasi pramoninių slopinimo technologijų srityje. Viena vertus, "Egripment" dėmesį patraukė dalyvavimas internete ir platus judesio valdymo sprendimų asortimentas svetainėje www.acecontrols.co.uk, taip pat svetainėje www.ace-ace.nl/ olandų kalba. Kita vertus, tai lėmė ir asmeninis ACE pardavimų komandos buvimas Nyderlanduose.


Last Man Standing

Prieš 60 metų netoli Detroito (Mičigano valstija, JAV) įkurta bendrovė "ACE Controls Inc.", visame pasaulyje veikianti pramoninių amortizatorių kūrėja ir tiekėja, yra ne tik reguliuojamų amortizatorių išradėja ir vis dar dabartinė technologijų lyderė, bet ir įmonė, nuo 2016 m. priklausanti "Stabilus Group". ACE Stoßdämpfer GmbH, Vokietijoje įsikūrusi dukterinė įmonė Europai, apima rinką, pasitelkdama platintojus, taip pat pardavimų inžinierių komandą. Šiuo konkrečiu atveju, kaip ir daugeliu kitų atvejų anksčiau, Ralfas Küppersas ir Hanas Titulaeris, kaip ACE atstovai BeNeLux šalyse, buvo tiesiog arčiausiai. Rickas Velthofas iš "Egripment": "Be gero įspūdžio, kurį jau buvome susidarę, sprendžiant iš ACE Olandijos tinklalapio, Ralfas Küppersas greitai sureagavo ir buvo pasirengęs skubiai atvykti pas mus, todėl vietoje susipažino su konstrukcija ir pasiūlė mums puikiai tinkantį hidraulinio slopinimo sprendimą."

Šiaurės Olandijoje, Nederhorst den Berg mieste, esančiame netoli Hilversumo, tarptautiniu mastu žinomo dėl savo televizijos ir radijo stoties, Ralfas Küppersas, padedamas "Egripment" technikų, susipažino su įvairiomis bėgių sistemomis ir vežimėliais, taip pat su minėtais svarbiausiais duomenimis apie svorį, greitį ir maršrutą, kuriuo reikia važiuoti bėgių sistemomis. "Kaip sporto mėgėjas, jau matęs, kaip naudojamos modernios nuotoliniu būdu valdomos kameros, pavyzdžiui, plaukimo varžybose, į "Egripment" važiavau turėdamas apytikslį įsivaizdavimą apie linijinių technologijų našumą ir atitinkamus reikiamus lėtėjimo parametrus. Tačiau praktiškai daugelyje televizijos stočių, pavyzdžiui, žaidimų laidų ar tiesioginių transliacijų, kuriose dalyvauja keli greitai judantys žmonės, metu arba per koncertus, lėktukų greitis viršija 50 km/val. Dėl to supratau, kad šiuo atveju avarinio stabdymo atveju viskas turi būti sklandžiai ir be triukšmo - ir dar labai greitai." Todėl jis pasinaudojo ACE projektavimo programine įranga www.acecontrols.co.uk/uk/sizing/safety-products/online-calculation.html, įvedė pagrindinius masės, greičio ir atstumo duomenis ir pasiūlė bandymui įrengti po du saugos amortizatorius SCS33-25EU prieš tai bandymų tikslais pastatytos bėgių konstrukcijos gale. Šie hidrauliniai mašinų elementai, skirti tik avarinio stabdymo užduotims, kurių tarnavimo laikas siekia iki 1 000 pilnos apkrovos ciklų, patikimai teikia savo paslaugas tūkstančiuose pramonės sričių, tiesiogine to žodžio prasme kaip paskutinis žmogus, saugantis linijines konstrukcijas. Jos taip pat tarnauja kaip tam tikros mechaninės oro pagalvės jautriems komponentams, pavyzdžiui, rogėms ir prie jų pritvirtintoms konstrukcinėms dalims, kai jos greitinamos bėgiais ir, blogiausiu atveju, pasiekusios galutinę padėtį, turi būti nedelsiant sulėtintos iki 0 km/val. greičio be atšokimo efekto. Turėdamas tokius laurus, Ralfas Küppersas buvo įsitikinęs, kad jo įmonės apsaugos pajėgos, kurios jau įrodė savo savybes nesuskaičiuojamoje daugybėje avarinių situacijų ir kurioms nėra svetimi vartai ir konvejerių sistemos, perdirbimo centrai ar surinkimo mašinos visame pasaulyje, atsilaikys ir premjeros kino ir televizijos pramonėje metu.


Silent Movie

Dėl kompaktiškos M33x1,5 dydžio konstrukcijos ir ištisinio sriegio apsaugos elementai, kurių kiekvienas sveria 0,5 kg, gali būti greitai integruojami į konstrukciją, o jų tamsūs grūdinto plieno išoriniai korpusai gerai atrodo antracito spalvos filmavimo aikštelių įrenginių aplinkoje. "Egripment", siekdama padidinti lankstumą ir dar geriau pritaikyti šį avarinio stabdymo sprendimą konkrečioms kliento sąlygoms statybvietėje, sklendes SCS33-25EU montuoja į universalias reguliuojamas spaustuvines įvores. Tokiu būdu jie atlieka švelnaus lėliukų sustabdymo važiavimo pabaigoje funkciją, taip pat iki minimumo sumažina žalą ir vibraciją. Tačiau universaliai reguliuojamų užspaudimo įvorių ypatumas yra tas, kad nustatant bėgių maršrutą galima lengvai įrengti tarpinius stabdžius ir iš esmės užtikrinti be galo ilgus bėgius", - apie tolesnę bendradarbiavimo eigą pasakoja Ralfas Küppersas. 23,2 mm eigos, savaime besireguliuojantys apsauginiai amortizatoriai veikia įprastai, o susidūrus vežimėliams, per vieną eigą sugeria iki 310 Nm energijos. Tai reiškia, kad esant nurodytoms didžiausios 80 kg masės ir 3 m/s važiavimo greičio vertėms avarinio stabdymo atveju jie sunaudoja 100 proc. energijos be atoveiksmio efekto, o gautą šilumą per plieninį išorinį korpusą atiduoda į aplinką. Dėl aprašytų pagrindinių privalumų avarinio stabdymo atveju hidrauliniai amortizatoriai yra šiuolaikiškesni šiuolaikinės filmavimo aikštelės technologijos reikalavimams, todėl, palyginti su anksčiau naudotais guminiais buferiais, jie turi dar vieną privalumą: Be to, smūgio metu, t. y. kai pagreitintos masės atsitrenkia į sudedamąją dalį, jie veikia mažesnes atramines jėgas į bėgius. Įdiegus ACE sprendimą, Egripmente nebeliko bėgių konstrukcijos įlenkimo stabdymo proceso metu. . Rick Velthof suburta komanda sulaukė gerų klientų atsiliepimų apie padidėjusį saugumą ir papildomas hidraulinių amortizatorių technologijos panaudojimo galimybes. Ji ne tik parodo savo privalumus visiškai judant kamerai ir važiuojant didžiausiu 0,5 m/s greičiu, bet ir įtikina kitame greičių diapazono gale - saugos amortizatoriai gali būti stumiami per savo eigą mažiausiai 0,02 m/s šliaužimo greičiu. Tokiomis sąlygomis amortizatorius suteikia minimalų pasipriešinimą besiliečiančioms masėms ir nėra stabdymo efekto, todėl filmavimo aikštelės komanda gali judinti nuotoliniu būdu valdomą lėlę prieš amortizatorius beveik sulėtintai, itin švelniai ir labai tyliai užbaigdama kameros judėjimą. Atsižvelgiant į šiuolaikines dažnai automatizuotas technologijas ir didelį jautrumą triukšmui studijoje, tai yra dar vienas privalumas, palyginti su ankstesnės kartos amortizatoriais.





Daugiau naujienų

Skaitmeninimas ir taupaus valdymo metodas daugelyje įmonių laikomas sveikintinu lieknėjimo vaistu...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tai...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tod...

Kai kalbama apie pramoninio slopinimo technologiją, ACE yra vienas iš pirmųjų inžinierių ir projektuotojų visame pasaulyje. Nesvarbu, kokių klausimų šiomis dienomis turi ekspertai, ACE visada greitai į juos atsako internetu arba asmeniškai susisiekus su jais vietoje.

Neįgaliųjų vežimėlių dizainą dar galima tobulinti. Tai įrodo "Hoss Mobility", kuris buvo sukurtas...

Palengvinimas tvarkant ir pertvarkant: universalus atsuktuvas su ACE dujine traukos spyruokle ir struktūriniais amortizatoriais