Katalogas

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

25.03.2023 01:03

ACE vibracijos slopintuvai: traukinys po traukinio apsaugo nuo vibracijos

Autonominis vairavimas - tai, kas vis dar tobulinama kelių eismui, jau tapo kasdienio gyvenimo dalimi transportuojant medžiagas nuo sandėlio iki surinkimo. Iš tiesų, nuo gamintojo nepriklausomi specialūs rinkiniai, skirti komerciškai prieinamus elektrinius vilkikus paversti transporto sistemomis be vairuotojo, yra naujovė, kurią siūlo "Schiller Automatisierungstechnik GmbH". Autonominiams vilkikams reikalingą elektroniką konstruktoriai apsaugo nuo smūgių ir vibracijos naudodami ACE gumos-metalo izoliatorius.

Kelių traukinys, kuris 99,986 proc. yra pasiekiamas, važiuoja autonomiškai ir pasirenka greičiausią maršrutą, tebėra tolimojo susisiekimo ateities svajonė. Schiller Automatisierungstechnik GmbH autonominėms transporto priemonėms tai - realybė. Įmonė, kurios pagrindinė būstinė yra Osterhofene, esančiame Žemutinės Bavarijos Deggendorfo apskrityje, neseniai sėkmingai užbaigė 22 autonominių vilkikų projektą vieno iš didžiausių Bavarijos automobilių gamintojų užsakymu. Per darbo dieną šis parkas iš sandėlio į surinkimo liniją perveža daugiau kaip 500 tonų medžiagų, per dieną nuvažiuodamas daugiau kaip 300 kilometrų atstumą. Atliekant bandymą per 10 pamainų autonominiu būdu buvo nuvažiuota daugiau kaip 1550 kilometrų, užtikrinant maksimalų parengtumą.

Komerciškai prieinamų elektrinių traktorių pavertimas autonominio vairavimo sistemomis

1985 m. Evaldo Šilerio (Ewald Schiller) įkurta bendrovė "Schiller Automatisierungstechnik GmbH" išaugo į įmonę, kurioje dirba daugiau kaip 240 darbuotojų Osterhofene, Metene, Grafenau ir Šenjange (Kinija). Pagrindinės įmonės kompetencijos sritys - elektra, mechanika ir IT automatikos, logistikos, švarių patalpų ir elektros planavimo srityse. 2018 m. "Schiller" padėjo pagrindus autonominių vilkikų sprendimų kūrimui. "Mums greitai tapo aišku, kad saugos technologijos bus pagrindinis mūsų bepiločių transporto sistemų klausimas, nes vilkikų atveju, kaip ir apskritai eksploatuojant vilkikus su priekabomis, svarbi problema yra priekabų stabilumo juostoje trūkumas.peteris Stoiberis, "Schiller" mobiliosios robotikos skyriaus vadovas, paaiškina vieną iš iššūkių, kilusių vykdant kūrimo darbus. Be to, siekiant laikytis griežtų mašinų gairių nuostatų, inžinierius ir jo komanda turėjo apskaičiuoti visų komponentų klaidų tikimybę ir užtikrinti didžiausią prieinamumą. Vykdant kūrimo darbus buvo ištobulintas patalpose įrengtas GPS, kurio pagalba vilkikas visada atpažįsta, kur yra. Tai reiškia, kad orientavimuisi transporto maršrute nereikia atlikti jokių struktūrinių pakeitimų. Be to, kiekvieną "Schiller" vilkikų traukinį galima lengvai pritaikyti prie pasikeitusios situacijos gamybos procese ir naudoti kitose vietose. Didžiausias sprendimo privalumas: komercinės paskirties elektrinius vilkikus galima pertvarkyti į autonomiškai važiuojančias sistemas naudojant "Schiller" technologiją.

Užduotis: užtikrinti elektronikos patikimumą

. Nors vilkikus, kuriuose sumontuoti pertvarkymo rinkiniai, vis dar gali valdyti vairuotojas, autopilotas diena iš dienos rodo savo stipriąsias puses kasdienio naudojimo metu. Pavyzdžiui, kai vilkikas privažiuoja prie kitos darbo vietos, ant atsakingo darbuotojo riešo esantis išmanusis laikrodis vibraciniu signalu praneša apie būseną. Tada darbuotojas gali pakrauti arba iškrauti vagonus ir duoti signalą "visi veiksmai atlikti, traukinį siųsti toliau". Tokiu būdu maršrutas tęsiamas nedelsiant. Pašalinamas nereikalingas darbuotojų kelionės laikas. Kad ir koks protingas būtų "Schiller" maršruto traukinys, vieno dalyko jis dar negali: skraidyti. Ir tai buvo viena iš paskutinių problemų kūrimo procese, su kuria teko susidurti Peteriui Stoiberiui su savo komanda kaip Mobiliosios robotikos skyriaus vadovui. Juk traukinukas turi važiuoti nelygiais bėgiais arba kirsti pastatų koridorius daugybėje skirtingų maršrutų per automobilių gamyklą. Tai potencialios pavojingos vietos, keliančios pavojų elektronikos patikimumui. Todėl buvo svarbu apsaugoti valdymo spintą nuo vibracijos. Šiuo tikslu vilkiko traukinyje lemiamose vietose turėjo būti įrengti vibracijos slopintuvai.


Daugiau naujienų

Skaitmeninimas ir taupaus valdymo metodas daugelyje įmonių laikomas sveikintinu lieknėjimo vaistu...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tai...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tod...

22.12.2023 01:05

Saugos amortizatoriai
Avarinės stotelės specialistai švenčia filmų ir televizijos premjeras
Kai kalbama apie pramoninio slopinimo technologiją, ACE yra vienas iš pirmųjų inžinierių ir projektuotojų visame pasaulyje. Nesvarbu, kokių klausimų šiomis dienomis turi ekspertai, ACE visada greitai į juos atsako internetu arba asmeniškai susisiekus su jais vietoje.

Neįgaliųjų vežimėlių dizainą dar galima tobulinti. Tai įrodo "Hoss Mobility", kuris buvo sukurtas...