Bendrovė "SSA Terminals, LLC" pradėjo eksploatuoti 33 terminalo vilkikus, kurie yra skirti beemisinėms elektrinėms transporto priemonėms su visiškai automatizuotomis didelės talpos greitojo įkrovimo jungtimis (QCC).
"Stäubli Electrical Connectors", pirmaujanti pasaulyje elektrinių jungčių sprendimų gamintoja, sudarė sutartį su bendrove "SSA Terminals, LLC", bendra įmone su "Matson Navigation Company", dėl automatinių įkrovimo jungčių 33 terminalo vilkikams Long Bičo uoste, Kalifornijoje. Šis projektas yra viena didžiausių automatizuotų elektrinių transporto priemonių įkrovimo programų veikiančiuose Jungtinių Valstijų uostuose. Šiuo metu "SSA Terminals" ir "Stäubli" taip pat įgyvendina dar penkis įrenginius su QCC Ouklando uoste.
Projektas su "SSA Terminals" yra dalis 50 mln. dolerių dotacijos, kurią Long Bičo uostas gavo iš Kalifornijos oro išteklių valdybos (CARB) pagal Nulinės ir beveik nulinės taršos krovinių vežimo įrenginių (ZANZEFF) programą. ZANZEFF finansuoja permainingas išmetamųjų teršalų mažinimo strategijas krovinių vežimo objektuose visoje valstijoje ir yra Kalifornijos klimato investicijų programos dalis, pagal kurią panaudojami milijardai dolerių, gautų iš prekybos ribojamų tarifų, siekiant mažinti šiltnamio efektą sukeliančių dujų išmetimą, stiprinti ekonomiką ir gerinti visuomenės sveikatą bei aplinką, ypač nepalankioje padėtyje esančiose bendruomenėse.
Vykdant šį projektą, 33 vilkikuose, naudojamuose konteineriams po terminalo teritoriją gabenti, buvo sumontuota elektrinė
jėgainė. Uosto terminalo operatorius "SSA Terminals" pasirinko Australijos bendrovę "Tritium", kuri įrengė 175 kW nuolatinės srovės didelės galios įkroviklius vilkikams maitinti, ir "Stäubli", kuri įdiegė savo automatinio greitojo įkrovimo sprendimą QCC.
Privalumai Kalifornijai ir jos uostams"Stäubli" QCC sistemoje naudojama uždara kaiščio ir lizdo konstrukcija, kuri savaime išsivalanti ir apsaugota nuo prisilietimo iš abiejų kištuko pusių ir gali lengvai ištaisyti nesutapimus. Long Bičo uoste 33 QCC sistemos automatiškai prijungia "Tritium" krovos įrangą prie kiekvieno terminalo vilkiko jungties ir taip sukuria saugią ir efektyvią krovos sistemą. Štai keletas svarbiausių šio technologinio sprendimo aspektų
- Valdymas be prisilietimų: visus vilkikus galima krauti vienu metu be rankinio įsikišimo. Vairuotojai tiesiog įvažiuoja į įkrovimo stotį, o QCC išvažiuoja, kad pertraukų ar pamainų pasikeitimo metu prijungtų vilkikus. Taip užtikrinamas maksimalus įkrovimo laikas ir darbo panaudojimas.
- Užgrūdintas aplinkosaugos požiūriu: Kiekviena QCC gali būti naudojama daugiau nei vieno megavato galia, o jos sudedamosios dalys, sertifikuotos UL, yra atsparios teršalams, kurie paprastai teršia uosto įrangą, pavyzdžiui, sūriam orui, didelei drėgmei, rūdims ir gumai ore.
- Mažai priežiūros ir (arba) jokios priežiūros: QCC sistema sukurta iki 100 000 įjungimo ciklų ir nereikalauja beveik jokios priežiūros, o jos numatomas tarnavimo laikas - 20-30 metų.
- Geresnė oro kokybė: šis projektas padeda įgyvendinti Long Bičo ir Los Andželo uostų bendro švaraus oro veiksmų plano, kuriuo siekiama, kad iki 2030 m. terminalo veikla 100 proc. sumažintų išmetamųjų teršalų kiekį, strategijas.
"Stäubli" yra dėkinga "SSA Marine" už galimybę prijungti transporto priemonę prie infrastruktūros ir pademonstruoti novatorišką nulinės emisijos technologiją, kuri didina veiklos efektyvumą neteršdama mus supančio oro."
David Rababy - pardavimų direktorius "E-Mobility North America".
Šis projektas su "Stäubli" - tai dar vienas žingsnis "SSA Terminals" kelyje į savo veiklos anglies dioksido išmetimo mažinimą. Jis remiasi ilga bendrovės inovacijų diegimo istorija, kai ji bando ir diegia naujas technologijas, kad sumažintų išmetamųjų teršalų kiekį savo jūrų terminaluose.
apie "SSA Terminals" / "SSA Marine""SSA Terminals" yra "SSA Marine", vienos iš pirmaujančių pasaulyje nepriklausomų, privačių jūrų terminalų operatorių, vykdančių veiklą daugiau kaip 250 terminalų ir geležinkelių veiklą Jungtinėse Amerikos Valstijose, Kanadoje, Meksikoje, Centrinėje Amerikoje, Centrinėje Amerikoje, Pietų Amerikoje ir Azijoje, patronuojamoji įmonė. Nuo pat įkūrimo 1949 m. "SSA Marine" augo atsižvelgdama į geriausius klientų interesus.
Apie Long Bičo uostąLong Bičo uostas yra vienas svarbiausių pasaulio jūrų uostų, Ramiojo vandenyno prekybos vartai, prekių judėjimo ir aplinkosaugos lyderis. Uostas kasmet aptarnauja daugiau kaip 200 mlrd. dolerių vertės prekybą ir užtikrina 2,6 mln. su prekyba susijusių darbo vietų visoje šalyje, įskaitant 575 000 darbo vietų Pietų Kalifornijoje.