ACE Stoßdämpfer GmbH
ACE Stoßdämpfer GmbH
20.12.2024 01:12
Čia jie pateikia sėkmingo bendradarbiavimo apžvalgą.
Daugelyje automatizuotų gamybos procesų naudojami įvairių tipų slopintuvai. Mažieji ir pramoniniai amortizatoriai, taip pat saugos amortizatoriai ypač tinka kaip efektyvūs, srovės neturintys hidrauliniai komponentai lėtėjimui arba tiksliam masės jėgų stabdymui, siekiant padidinti našumą ir saugumą. ACE siūlo platų šių mašinų elementų asortimentą - savaime reguliuojamų ir reguliuojamų tipų, skirtų įvairiems taikymams, todėl konstruktoriai gali padengti labiausiai paplitusius jėgos diapazonus, naudodami standartinius bendrovės komponentus. ACE taip pat siūlo iš grįžtamųjų ir negrįžtamųjų kietojo kūno medžiagų pagamintus komponentus, skirtus avariniams stabdymams kaip apsaugą nuo prasilenkimo arba kaip stabdymo slopintuvus.
Pirmiausia imituokite slopinimo elgseną, tada patikrinkite kritimo testeriais
Jutikliai ir modeliavimas atlieka svarbų vaidmenį, kai inžinieriai nori išbandyti gaminius prieš juos išleidžiant į rinką arba, jei tai yra jautrios paskirties gaminiai, nori iš anksto nustatyti faktinę atitinkamų tipų slopintuvų slopinimo elgseną konkrečiam taikymui. Tai taikytina ypatingais atvejais automatikos, krovos arba itin didelių masės jėgų stabdymo staklėse ar sukamuosiuose staluose atvejais. Jei gamintojo nurodytų slopinimo kreivių nepakanka konkrečiam taikymui ir kliento projekto komandai, ACE konsultacinės įmonės inžinieriai, naudodamiesi įmonėje esančiais bandymų įrenginiais, praktiškai patikrina teorinius modeliavimus iš projektų su standartiniais komponentais ir juos patvirtina.
Langenfelde, Vokietijos ekspertų prekės ženklo ACE, kuris priklauso Stabilus Group, būstinėje, naudojami du kritimo testavimo įrenginiai. Pirmuoju bandomuoju aparatu veikia nuo 130 kg iki 500 kg masės jėgos, o didžiausias kritimo aukštis yra 1500 mm. Atliekant kritimo bandymus pagal gravitacijos dėsnius, didžiausias smūgio greitis yra 4,8 m/s (v = √2*g*h), o kinetinė energija - apie 6000 Nm (m*g*h). Antrasis kritimo testeris tinka nuo 3 kg iki 350 kg masei, o didžiausias kritimo aukštis - iki 1500 mm, kai išmatuojamas maždaug 5,5 m/s smūgio greitis ir maždaug 5150 Nm energija. Be minėtų hidraulinių amortizatorių iš bendrovės amortizavimo technologijų padalinio, ACE taip pat naudoja abu kritimo testerius bendrovės saugos gaminiams, tarp kurių yra ne tik hidrauliniu būdu veikiantys saugos amortizatoriai, bet ir grįžtamieji stacionarūs kėbulai. be hidraulinių saugos amortizatorių, tarp jų yra ir grįžtamieji kietojo kūno amortizatoriai, pavyzdžiui, iš TUBUS produktų grupės, ir negrįžtamieji kietojo kūno amortizatoriai, pagaminti iš aliuminio ir plieno.
Dėmesys didžiausiam galimam energijos sugėrimui
Pastarosios kartos ACE saugos amortizatoriai vadinami avarijos amortizatoriais. Suprojektuoti kaip vienkartinio naudojimo avarinio stabdymo komponentai, Langenfelde dirbantys inžinieriai, prieš pateikdami juos rinkai, atlieka išsamius atitinkamų tipų bandymus kritimo testeriais. Iš specialių aliuminio arba plieno vamzdžių pagamintus amortizatorius jie pirmiausia tikrina, ar jie maksimaliai sugeria energiją avarijos atveju. Ypatingą dėmesį jie skiria tam, kad naudodami kritimo testerius užfiksuotų konkrečias kiekvienos naujos serijos atskirų tipų slopinimo charakteristikas. Tai leidžia jiems patikrinti ir patvirtinti katalogo vertes ir patvirtinti atitinkamas gaminių serijas pardavimui. Pavyzdžiui, ten inžinieriai ištyrė keturių naujų, mažesnių smūgio amortizatorių didžiausią energijos sugertį. Jų išorinis skersmuo yra apie 20 mm, o rinkai pateikiami skirtingos eigos amortizatoriai. Sėkmingai atlikus patvirtinimus, ACE išplėtė energijos sugėriklių asortimentą mažesniame diapazone nuo 100 iki maždaug 400 Nm ir taip pat gali pasiūlyti mažesnio formato avarijos slopintuvus sistemoms kaip nebrangų ir veiksmingą avarinio stabdymo sprendimą. Kadangi šių kietojo kūno amortizatorių užduotis pramoninėje aplinkoje yra panaši į transporto priemonių technologijose esančių gniuždymo zonų užduotį, jie buvo išbandyti didžiausioms apkrovoms. Juk avarijos atveju komponentai iš karto sugeria smūgio energiją, deformuojasi ir susilanksto iš anksto kompiuterinio modeliavimo metu nustatytu būdu, kad smūgio kinetinę energiją paverstų šiluma ir išsklaidytų ją į išorinę aplinką. Tokiu būdu vienkartiniai amortizatoriai apsaugo konstrukcijas avarijos atveju, nes tolygiai išsklaido 98 proc. energijos. Kadangi šiems saugos elementams keliamas reikalavimas užtikrinti didelį ilgalaikį stabilumą kasdienės eksploatacijos metu ir maksimalią apsaugą avarinio sustojimo atveju, bandymai ir modeliavimas buvo atliekami kuo artimesnėmis tikrovei sąlygomis.
Horizontaliuose linijiniuose bandymuose ištirti mažieji amortizatoriai
Be šių gravitacinių bandymų galimybių, kai tiriami amortizatoriai ir jų lėtėjimo charakteristikos, pavyzdžiui, vertikaliųjų linijinių ašių važiavimo pabaigoje, kitas ACE bandymų stendas taip pat leidžia atlikti horizontaliuosius linijinius bandymus. Čia pavara pagreitina nuo 20 kg iki 100 kg masės jėgas horizontalioje ašyje iki maždaug 3,5 m/s greičio.
Praktiniame pavyzdyje, kai didelio tikslumo, trinties nereikalaujančios ašys montuojamos į krovimo sistemą, kurios galinėse padėtyse trijose ašyse (X, Y, centriniame poliuje) tvirtinamos mažais amortizatoriais, ACE inžinieriai iš standartinio asortimento pirmiausia parenka atitinkamoms ašims tinkamus amortizatorių tipus. Kadangi labai jautrios ašys avarijos atveju gali būti apkraunamos tik nustatytomis didžiausiomis jėgomis, antrajame etape ACE, naudodama modeliavimo programinę įrangą, atlieka konkrečius teorinius kiekvieno iš pasirinktų mažųjų amortizatorių skaičiavimus. Kiekviena atskira kiaurymių schema, t. y. duslintuvo viduje esančių kiaurymių skaičius ir dydis, modeliuojama kompiuteriu, siekiant optimizuoti jėgos kitimą, t. y. jėgos ir poslinkio kreivę. Tada inžinieriai gali patvirtinti teorinį modeliavimą atlikdami matavimus tiesinėje ašyje, naudodami tinkamai paruoštus bandinius tiesiniuose bandymuose ant bandymų stendo. Atliekant tokius bandymus, judančią masę galima reguliuoti iki kelių gramų, o smūgio greitį kiekvienu konkrečiu atveju galima suderinti beveik "vienas prie vieno" su 0,02 m/s paklaida. Jei bandiniai išlaiko bandymus, matavimo rezultatai naudojami reikiamoms mažoms serijoms gaminti.
Matavimo technologija patvirtina modeliavimo ir bandymų rezultatus
Nesvarbu, ar ACE komponentai bandomi vertikaliomis, ar horizontaliomis linijinėmis ašimis, slopinimo eiga nustatoma naudojant lazerinę poslinkio matavimo sistemą, o faktinė atraminė jėga - jėgos jutikliais visuose bandymų stenduose. Bendrovė bendradarbiauja su "Burat & Klein Datentechnik GmbH", įsikūrusia Mekenbeurene, Bodeno ežero rajone. Nors jutikliai ir poslinkio keitikliai prijungti prie matavimo sistemos "MultiMessBOX", kuri tiksliai pritaikyta atitinkamam bandymo taškui, kiekvieno bandymo metu nustatytus duomenis galima įvertinti naudojant "Burat & Klein" suprogramuotą programinę įrangą "MessMax®". Kaip aprašyta mažo amortizatoriaus atveju, MessMax® leidžia realiame bandyme išmatuotą kreivę sugretinti su teorine kreive, nustatyta kompiuteriu, ir taip teoriją patvirtinti praktiškai. Jörgas Küchmannas, ACE mokslinių tyrimų ir plėtros skyriaus inžinierius, komentuoja: "Burat & Klein" mums pasiūlė specialią vertinimo programinę įrangą, su kuria galime palyginti tris parametrus ir prireikus automatiškai eksportuoti rezultatus į "Excel" programą. Šiuo atveju vertinama ir tikrinama didžiausia atraminė jėga, didžiausias slopinimo atstumas, taip pat energija, t. y. plotas po jėgos ir poslinkio kreive."
Per pastaruosius kelerius metus ACE įgijo daug patirties šioje matavimo technologijų srityje ir gautų rezultatų vertinimo srityje, nes klientų prašymų atlikti patvirtinimus vis daugėja. Pažymėtina, kad modeliavimas rodo tik labai mažus procentinius nuokrypius, palyginti su faktiniais matavimo rezultatais praktikoje. Todėl ACE modeliavimas yra labai tikslus ir dėl "Burat & Klein" matavimo technologijos.
Sausio mėnesį "ACE Stoßdämpfer GmbH" savo būstinėje Langenfelde pagerbė studentų konku...
08.01.2025 01:05
Kaip matavimo technologija padeda ACE slopinimo technologijaiDvi Vokietijos įmonės jau daugelį metų sėkmingai bendradarbiauja matavimo technologijų sr...
29.10.2024 02:10
Pramoninis POWERISE®: Galia ir patogumas pramoninėms reikmėmsŠveicarijos mokslo centre "Technorama" 500 eksperimentinių stočių lankytojams suteikia gal...
23.08.2024 01:05
"Energija turi išnykti!" - Pramoniniai amortizatoriai sporto moksle