ACE Stoßdämpfer GmbH
ACE Stoßdämpfer GmbH
15.11.2023 01:11
Neįgaliųjų vežimėlių dizainą dar galima tobulinti. Tai įrodo "Hoss Mobility", kuris buvo sukurtas "Segway" pagrindu. To paties pavadinimo Austrijos bendrovės elektrinis neįgaliojo vežimėlis yra manevringas ir visureigis. Komanda, vadovaujama įkūrėjo ir elektrotechnikos inžinieriaus Lukaso Riglerio, įrengė ACE konstrukcinius amortizatorius, kad užtikrintų judėjimo negalią turinčių žmonių patogumą važiuojant bet kokia danga.
Iš pradžių atrodo paradoksalu, kad ateities neįgaliųjų vežimėlių pagrindu panaudoti "Segway". Juk net ir negalios neturintys žmonės, pirmą kartą naudodamiesi pramogine transporto priemone, gauna instruktažą, kad išvengtų kritimo ar nelaimingų atsitikimų. Saugumo klausimas dar svarbesnis žmonėms, kurie naudojasi neįgaliųjų vežimėliais, kad galėtų judėti ir nori išvažiuoti iš pramintų takų. Lukaso Riglerio komandos, kuri neįgaliųjų vežimėlio idėją sugalvojo daugiau atsitiktinai, naujovė skirta būtent šiems žmonėms: "Kai išsiskyriau su savo asmeniniu "Segway", nustebau sužinojęs, kad pirkėjas yra neįgaliojo vežimėlio naudotojas. Jis norėjo jį perdaryti į naujo tipo neįgaliojo vežimėlį. Tik tada supratau pridėtinę vienos ašies technologijos vertę." Neįgaliųjų vežimėlių sektoriuje "Segway" valdymas ir intuityvus valdymas iš tiesų yra revoliuciniai, ir ne tik tokiems dizaineriams kaip Lukasas Rigleris. Konstrukcija, kurią jis ištobulino kartu su vairavimo technikos specialistu Dominiku Lorencu (Dominik Lorenz) ir kurią pristatė gerokai daugiau nei 200 kartų, pirmą kartą leidžia apsisukti vietoje sėdint vežimėlyje, važiuoti įkalnėmis ir įkalnėmis ir net saugiai įveikti snieguotas vietoves - ir visa tai kompaktiškų matmenų. Didesni ratai, palyginti su komerciniuose modeliuose esančiais mažais ratais, taip pat yra privalumas. Tai tapo akivaizdu, kai jis padėjo savo senojo "Segway" pirkėjui įgyvendinti pertvarkymą ir sukurti "Hoss Mobility" prototipą. Siekdamas išnaudoti visas savaime balansuojančios "Segway" pavaros galimybes, dizaineris sukūrė vežimėlį nuo nulio.
Greitis ir tinkamas slopinimas kaip iššūkis
. Ypatinga jo vežimėlio, pakrikštyto "Hoss", savybė ir intuityvaus valdymo raktas yra vienašės transporto priemonės gebėjimas dinamiškai stabilizuotis. Norėdamas tai paaiškinti, Lukasas Rigleris pateikia palyginimą su geriausiai pažįstama intuityvia judėjimo priemone - mūsų kūnu: "Jei žmogus pasilenktų į priekį nejudindamas kojų, jis nukristų ant nosies. Kad išvengtumėte kritimo, smegenys liepia tuo metu pajudinti vieną koją į priekį. Taigi jei pasilenkiate į priekį, neišvengiamai judate į priekį po vieną žingsnį. Mūsų arklys daro tą patį, tik vietoj kojų turi ratus. Galingi procesoriai ir elektros varikliai perima mūsų transporto priemonės smegenų ir raumenų funkcijas. O judesio ir pasvirimo jutikliai apsaugo nuo apsivertimo." Jiems tenka užduotis nuolat analizuoti važiavimo elgseną, o nepriklausoma mechaninė atraminė sistema prireikus stabilizuoja vežimėlį priekyje ir gale esančiais ratais. Sugedus sistemai, sulankstomasis mechanizmas iš karto išsitraukia ir sustabdo "Hoss". Įprastas elektrinis neįgaliųjų vežimėlis paprastai gali važiuoti apie 6 km/h greičiu, o "Hoss Mobility" gali pasiekti 15 km/h greitį. Pasak pavaros specialisto Dominiko Lorenco, riboto judrumo žmonės nori, kad vairavimo malonumas būtų kuo mažiau ribojamas.
Vienas iš iššūkių, su kuriais susidūrė komanda, buvo palyginti didelis greitis, kurį "Hoss Mobility" gali pasiekti važiuodamas lygia danga. Ilgainiui tai labai apkrauna vairuotojo anatomiją, ypač važiuojant nelygiu paviršiumi. Su šia su dizainu susijusia užduotimi Lukasas Rigleris taip pat susidūrė gana atsitiktinai, kai buvo kuriamas serijinės gamybos link, ir pažymi: "Įdomu tai, kad atliekant tyrimus, pavyzdžiui, parodų stenduose, beveik niekas, sėdintis neįgaliųjų vežimėlyje, man nekėlė klausimo dėl geresnio amortizavimo. Susidarė įspūdis, kad neįgaliųjų vežimėliai yra tokie, kokie yra, ir prie jų reikia priprasti. Tik tada, kai atvyko potencialus klientas, sužinojau apie amortizaciją. Tas ponas turėjo rankomis varomą neįgaliojo vežimėlį, kuris atrodė taip, tarsi Angusas MakGyveris būtų jį meistravęs, o vienas svarbus pakeitimas, kurį vartotojas pats sukūrė, buvo jo amortizacija." Nors Lukasas Rigleris galvojo apie nepriklausomas pakabas, amortizatorius ir dujines spyruokles, šis vyras jam pasiūlė idėją visą sėdynę paversti amortizacijos ir komforto zona. Kad įveiktų šį iššūkį, jis pradėjo paiešką internete.
Kietakūnis amortizatorius TUBUS iš ACE kaip sprendimas
Jo akys greitai nukrypo į ACE Stoßdämpfer GmbH. Įtikino platus gaminių asortimentas ir gerai struktūrizuota interneto svetainė www.ace-ace.de. Be to, pirminį kontaktą dar labiau palengvino tai, kad Austrijoje egzistuoja nuosava pardavimo struktūra. Bendradarbiavimas vietoje pasirodė esąs toks pat nesudėtingas, kaip ir kryptingas. Nors inžinierius konstruktorius galvojo apie praktinį sprendimą su hidrauliniais komponentais, atsakingas ACE Stoßdämpfer GmbH pardavimų inžinierius Hansas-Jürgenas Greindlas nustebino jį savo tyrimais ir daug ekonomiškesniu alternatyviu pasiūlymu. "Mano kontaktinis asmuo iš ACE pasiūlė puslaidininkinius amortizatorius kaip protingą pasirinkimą sėdynei amortizuoti. ACE struktūriniai amortizatoriai, kuriuos jis turėjo omenyje, yra mažiau jautrūs nešvarumams, neturi kreipiančiųjų ar kitų jautrių dalių, todėl yra beveik nesunaikinami. Po kelių bandymų kelyje buvau įtikintas", - prisimena Lukasas Rigleris. ACE specialistams nekilo jokių abejonių, kad amortizatoriai TUBUS, kurie dėl savo vamzdžio formos vadinami TUBUS, atliks savo darbą, ir ne tik dėl dizaino. Inžinieriai iš Langenfeldo Reino žemėje taip pat galėjo remtis kito naudojimo patirtimi. TUBUS jau buvo sėkmingai naudojami optimizuojant elektrinių paspirtukų važiavimo savybes skirtingo svorio pilotams. Šiuose individualiems poreikiams pritaikytuose sprendimuose ACE konstruktoriai skirtingoms svorio klasėms naudojo skirtingus konstrukcinius amortizatorius.
www.ace-ace.de/de/news/angepasste-daempfung-fuer-hochwertige-e-roller?filter=1:10:1
Bendrovė "Hoss Mobility GmbH" iš gausybės daugiau kaip 150 standartinių individualių sprendimų pasirinko ACE TR gaminių šeimą. Šiai sistemai būdingas švelnus lėtėjimas. Kompaktiška šių manevringų vežimėlių konstrukcija yra labai svarbi siekiant kuo geriau išnaudoti jų privalumus. TR tipai buvo specialiai sukurti maksimaliai 12-60 mm eigai su minimaliu bendruoju aukščiu, o energijos sugėrimas per eigą svyruoja nuo 1,2 Nm iki 146 Nm. Amortizatoriai gali būti nuo 29 mm iki 100 mm skersmens. Visi šie priežiūros nereikalaujantys, paruošti montuoti elementai pagaminti iš ko-poliesterio elastomero, kuris tik šiek tiek įkaista, todėl užtikrina pastovų slopinimą. Palyginti su kitais inercines jėgas lėtinančiais komponentais, pavyzdžiui, guminiais amortizatoriais ar plieninėmis spyruoklėmis, TUBUS daro įspūdį daugiau kaip 1 mln. apkrovos smūgių ilgaamžiškumu, todėl jie tinkami nuolatiniam eksploatavimui bekelėje ir net teoriškai tinka paveldėti iš vienos vairuotojų kartos į kitą.
Šioje programoje montuojami TR63-43 tipo modeliai. Pirmasis skaičius reiškia komponento skersmenį, antrasis - didžiausią eigą. Šio tipo varikliai gali sumažinti 12,0 Nm/stūmoklį. Neatidėliotinais atvejais būtų leistina net 17,0 Nm/stūmimo. Kai jie nemontuojami ant revoliucinio vienos ašies vežimėlio, šios serijos TUBUS tinka kaip galinės padėties slopintuvai linijinėse ašyse, įrankių gamyboje ir staklėse, hidrauliniuose ir pneumatiniuose įrenginiuose, krovimo įrenginiuose ir kitose srityse. Kadangi juos galima greitai ir lengvai pritvirtinti po bet kurio "Hoss Mobility" automobilio sėdyne naudojant specialų varžtą, daugelis neįgaliųjų jau dabar naudojasi gerokai pagerėjusia gyvenimo kokybe.
29.10.2024 02:10
Pramoninis POWERISE®: Galia ir patogumas pramoninėms reikmėmsŠveicarijos mokslo centre "Technorama" 500 eksperimentinių stočių lankytojams suteikia gal...
23.08.2024 01:05
"Energija turi išnykti!" - Pramoniniai amortizatoriai sporto moksle"Biontech/Pfizer" mRNA vakcinos nuo COVID-19 gabenimas yra tikras logistikos iššūki...
Greta dydžio nustatymo programinės įrangos, taip pat CAD duomenų ir modeliavimo "ACE Stoßd&...
05.06.2024 01:05
ACE pristato pramoninius amortizatorius kaip skaitmeninius dvynius"ACE Stoßdämpfer GmbH" nuo šiol projektavimo inžinieriams siūlo ne tik konfigūr...