Katalogas

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

20.09.2023 00:09

Žingsnis prieš COVID-19: ACE komponentai

"Metallatelier GmbH" universaliame atsuktuve

"Corona" pandemijos metu "Metallatelier GmbH" pavyko optimizuoti specialią mažos serijos mašiną, skirtą per trumpą laiką, naudojant standartinius komponentus, automatiškai užsukti įvairių tipų dezinfekavimo indų dangtelius. ACE prisidėjo prie šio tolesnio mašinos elementų tobulinimo.


Pirma, 2006 m. "Metallatelier" įkūrėjui Davidui Fuchsui ir jo komandai pavyko aprūpinti valiklių gamintoją specialia mašina, užtikrinančia iki tol nežinomą lankstumą ir saugų automatinį butelių užsukimą. Taip gimė universalusis atsuktuvas 1.0. pramonėje pasklido žinia, kad ši konstrukcija turi unikalų užsukamo dangtelio surinkimo įtaisą, kuris automatizuotai saugiai užsuka įvairių valymo priemonių buteliukus, įskaitant ir tuos, kurie turi siurblio purškimo galvutes. Kai 2020 m. išplito naujas beta koronavirusas SARS-CoV-2 ir dezinfekavimo priemonių nepavyko pagaminti pakankamai greitai, bendrovė "Bilgram Chemie" kreipėsi į metalo dirbtuves, ar būtų galima skubiai užsakyti tolesnę seriją. Jei 2006 m. išradimas buvo susijęs su tvarkymo pagreitinimu ir aptarnaujančio personalo palengvinimu, tai 2020 m. dėmesys buvo sutelktas, viena vertus, į gamybos greičio didinimą. "Kita vertus, reikėjo visą mašiną padaryti dar labiau kintamą ir kartu greičiau pritaikomą naujiems užraktams ir diržų aukščiams, nes mūsų naujasis klientas norėjo, kad trijose specialiose mašinose būtų pildomi daugiausia maži buteliukai su rankine dezinfekcija", - dalį naujų reikalavimų apibūdina Davidas Fuchsas.


Didesnis našumas naudojant aukštųjų technologijų komponentus

. Siekiant šių tikslų, naujoje konstrukcijoje naudojamas pagrindinis pirmtako veikimo principas: buteliukai fiksuojami dviem prispaudimo žnyplėmis, padengtomis etileno-propileno-dieno (monomero) guma (EPDM), esančiomis centre po užsukimo mechanizmu. Keturi griebtuvo ritinėliai suima dangtelį ir stipriai užsuka, kol pasiekiamas nustatytas sukimo momentas. Mažais amortizatoriais ne tik stabdomas pneumatinis slankiklis, bet ir pagal amortizatoriaus padėtį nustatoma galutinė griebimo mechanizmo padėtis, todėl mašina pritaikoma įvairaus dydžio dangteliams užsukti. Paprastai šliaužiklis nejuda į galutinę padėtį, bet prieš tai jį sustabdo du apačioje esantys nedideli amortizatoriai. Viršuje esantis nedidelis amortizatorius užtikrina, kad vežimėlis kiekvieną kartą nevažiuotų į galutinę padėtį, bet būtų sustabdytas, kai griebtuvo ritinėliai yra pakankamai atidaryti, kad užsukamą dangtelį būtų galima transportuoti toliau taupant laiką.

Be kitų naujovių, reikėjo naujų konstrukcijų vežimėlio stabdymui galutinėse padėtyse. Ankstesniame modelyje viršutinėje ir apatinėje galinėse padėtyse buvo naudojami nedideli ACE MC150EUMH tipo amortizatoriai, tačiau Davidas Fuchsas ir jo komanda permąstė 2020 m. sistemos slopinimą: "Nors viršutinėje galinėje padėtyje ir toliau dirbame su savaime reguliuojamu MC150EUMH tipo amortizatoriumi, dabar apačioje naudojame du MC150EUM tipo hidraulinius amortizatorius. Skirtumas tas, kad viršutinio amortizatoriaus matmenys pritaikyti didesnei efektyviajai masei nuo 8,6 kg iki 86 kg, o apačioje naudojami amortizatoriai tinka 0,9 kg iki 10 kg masės jėgoms. Simetriškai išdėstyti amortizatoriai suteikia papildomą privalumą, kad vežimėlis nešokinėtų ir neužstrigtų nekontroliuojamas neteisingai jį eksploatuojant, nutrūkus elektros energijos tiekimui ar įvykus kitiems gedimams", - sako metalo supirktuvės savininkas. Pastarojo tipo amortizatorius būtų galima įsivaizduoti ir viršuje. Tačiau dėl vietos trūkumo kito tipo sklendė naudojama vienoje pusėje, kitą pusę paliekant laisvą galinės padėties jutikliui. Vežimėlio pavara yra dar vienas esminis elementas, kurį paaiškina Davidas Fuchsas. Jis atkreipia dėmesį į tai, kaip tiksliai veikia pneumatinis įrenginys, todėl į viršutinį mažąjį amortizatorių smūgiuoja tiksliai statmenai, kad jo stūmoklio strypas būtų optimaliai apkrautas ir šis mašinos elementas galėtų visiškai išnaudoti savo maksimalų 25 milijonų smūgių tarnavimo laiką. Tiksliai diferencijuotas kietumo diapazonas ir 20 Nm/taktui energijos sugėrimas - tai dar vienos svarbiausios vertės, kurios nepertraukiamai dirbant sumažina iki 34 000 Nm/h, o tai kartu su integruotu fiksuotu amortizatorių stabdžiu leidžia universaliajam atsuktuvui 2.0 dirbti ciklą po ciklo esant visiškam apkrovimui.


Daugiau naujienų

Skaitmeninimas ir taupaus valdymo metodas daugelyje įmonių laikomas sveikintinu lieknėjimo vaistu...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tai...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tod...

22.12.2023 01:05

Saugos amortizatoriai
Avarinės stotelės specialistai švenčia filmų ir televizijos premjeras
Kai kalbama apie pramoninio slopinimo technologiją, ACE yra vienas iš pirmųjų inžinierių ir projektuotojų visame pasaulyje. Nesvarbu, kokių klausimų šiomis dienomis turi ekspertai, ACE visada greitai į juos atsako internetu arba asmeniškai susisiekus su jais vietoje.

Neįgaliųjų vežimėlių dizainą dar galima tobulinti. Tai įrodo "Hoss Mobility", kuris buvo sukurtas...