Katalogas

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

31.05.2023 01:05

Naujoviški ACE el. paspirtukai su pritaikoma amortizacija: "scuddy Premium V2

Inžinieriai Timas Aschebergas ir Jörnas Jacobi bei jų komanda tęsia sėkmingą elektrinių paspirtukų "Scuddy" istoriją. Dėl daugybės papildomų patobulinimų antrosios kartos "scuddy Premium" tipo paspirtukų įvedimas į rinką vyksta sėkmingai. Daugiausia tai lėmė padidėjęs naujoviškos transporto priemonės su dviem ratais priekine ašimi lankstumas, važiavimo savybės ir ergonomika. Naujovė tapo dar labiau pritaikoma, taip pat ir amortizacijos atžvilgiu. Konstruktoriai tai dar kartą įgyvendino naudodami ACE komponentus.

Kai 2012 m. "Scuddy" išradėjai pristatė savo pirmąjį triratį el. paspirtuką, jis jau buvo suprojektuotas kaip aukštos kokybės transporto priemonė, patvirtinta keliuose, greitai realizuota ir per trumpą laiką sulaukusi sėkmės. Pristatydama "scuddy Premium V2", įmonė iš Kylio pristato įpėdinį, kuris nustato naujus našumo, komforto ir kintamumo standartus. Šios pažangos pagrindas - tendencija, kad vis daugiau žmonių atranda e. paspirtuko privalumus sau ne tik miestuose. Išskirtinis "scuddy" pranašumas - mopedo važiavimo charakteristikų derinimas su sulankstomuoju mechanizmu, kuris leidžia visų versijų el. paspirtuką sulankstyti iki gėrimų dėžės dydžio. Dėl kompaktiško sulankstymo scuddy galima nemokamai vežtis kaip bagažą, pavyzdžiui, "Deutsche Bahn" traukiniais. Taip pat nereikia ieškoti vietos automobilių stovėjimo aikštelėje miestų centruose. Praktikoje sulankstoma konstrukcija atvėrė daugiau panaudojimo galimybių. "Scuddy" dažnai galima pamatyti stovyklavietėse. Tai lemia ir vėliausiai nuo kovidų pandemijos išaugęs kemperių populiarumas, ir daugybė keliaujančių geriausio amžiaus žmonių. Jaunimas entuziastingai mėgaujasi vairavimo malonumu, o vyresnieji vertina lanksčią mobilumo formą ir dėl to padidėjusį atostogų komfortą", - aiškina Jörnas Jacobi, "scuddy" techninis direktorius. Jis pabrėžia, kad šiuo metu yra penkios skirtingos transporto priemonės versijos, atitinkančios individualius skirtingų naudotojų grupių poreikius, kurių kiekviena, priklausomai nuo įrangos, sveria ne daugiau kaip 29 kg. Nesvarbu, ar tai būtų sportiškas važiavimas stovint, ar patogus važiavimas sėdint, scuddy prisitaiko prie važiavimo poreikių, sako Jörn Jacobi.




nuo pat pradžiųsukurtas remiantis ACE amortizacijos sprendimais Visose versijose elektroninis paspirtukas, kurį galima sulankstyti iki 62 x 53 x 42 cm dydžio, turi akumuliatorių, kurį galima įkrauti standartiniuose kištukiniuose lizduose. Priklausomai nuo konfigūracijos ir važiavimo stiliaus, ji užtikrina iki 70 km nuvažiuojamą atstumą. Didžiausias greitis svyruoja nuo 15 km/h iki 45 km/h. 15 km/h modeliui, kuris, gavus specialų patvirtinimą, tinka ir kaip neįgaliojo vežimėlis ligoniams, Vokietijoje neprivaloma naudoti šalmo ir juo galima važinėti visur be vairuotojo pažymėjimo nuo 15 metų. 20 km/h ir 25 km/h versijos priskiriamos mopedų kategorijai, tačiau pirmąja galima važinėti be šalmo. Abi šias transporto priemones galima vairuoti nuo 15 metų, turint mopedo techninės apžiūros pažymėjimą, išskyrus atvejus, kai esate gimęs iki 1965 04 01 - tokiu atveju galite važinėti be techninės apžiūros pažymėjimo. Kitų modelių, kurie važiuoja 35 km/h ir 45 km/h greičiu, vairuotojai privalo turėti AM vairuotojo pažymėjimą.

Jį galima gauti nuo 16 metų amžiaus ir jis yra kiekvieno bendro vairuotojo pažymėjimo, pavyzdžiui, B vairuotojo pažymėjimo, dalis. Atliekant bandymus su 80 kg sveriančiu vairuotoju, visų modelių įrodytas 30 proc. įveikiamumas. Vežant be taršos leidžiama ne didesnė kaip 125 kg apkrova. Būdingi du ratai ant priekinės ašies scuddy suteikia į posūkius panašų pojūtį, kaip važiuojant karvingo slidėmis, ir užtikrina vairavimo malonumą. Siekdami užtikrinti, kad taip būtų ir važiuojant iki 45 km/val. greičiu bei kuo įvairesne kelio danga, įmonės įkūrėjai nuo pat pradžių rėmėsi "ACE Stoßdämpfer GmbH" amortizacijos sprendimais. "Nuo 2012 m. ACE inžinierių komanda visada jautriai reagavo į mūsų poreikius ir taip pat prisidėjo prie slopinimo idėjų, kad būtų patobulinti mūsų sprendimai. Tai, kad ACE taip pat gali pasiūlyti slopintuvus, kuriems nereikia deformacijos kinematikos ir todėl galima išsiversti su minimalia erdve, yra tikras privalumas", - apie bendradarbiavimą pasakoja konstruktorius Sebastianas Vetteris. Taigi partnerystės pradžioje konstrukciniai amortizatoriai buvo papildyti ACE išpjautomis SLAB amortizavimo plokštelėmis. Dėl geros patirties, susijusios su kokybe, pasirinkimu ir lankstumu, bendradarbiavimas perėjo į kitą etapą su scuddy Premium V2. Tarp jo naujovių - intuityvesnis transporto priemonės sulankstymas. Tuo pačiu metu be grojaraščio sulankstymo mechanizmas užtikrina, kad naudotojai turėtų dar daugiau transporto priemonės.




Komfortą didina ir individualesnis amortizatorių pasirinkimas.Skirtingi amortizatoriai skirtingoms svorio klasėms "Tai šiek tiek panašu į slidinėjimą. Ten surišimas reguliuojamas skirtingai, atsižvelgiant į važiuojančiojo svorį. Ir akivaizdu, kad važiuojant per nelygumus, pavyzdžiui, duobes, šaknis ar šulinių dangčius, kūno svoriui taip pat reikia skirtingo slopinimo", - sako Jörnas Jacobi, pateikdamas individualaus slopinimo būtinybę. ACE specifikacijose nurodyta, kad reikia trijų skirtingų amortizacijos sistemų. Viena buvo skirta svorio kategorijai iki 80 kg, kita - svorio kategorijai nuo 80 kg iki 110 kg, o trečia - klientams, sveriantiems daugiau nei 110 kg. Kartu partneriai, naudodami ACE projektavimo programinę įrangą, nustatė, kad visoms trims klasėms geriausiai tinka skirtingi konstrukciniai amortizatoriai. Pasirinkti šie pagrindiniai tipai: TR64-41H-OS, TR68-37H-OS ir TR79-42H-OS. Kaip ir anksčiau, ACE bandymų etapams pateikė nemokamus pavyzdžius, o dėl didelio Langenfeldo sandėlio prieinamumo juos galėjo pristatyti nedelsiant. Bandymų metu ir po jų konstruktoriai kiekvienu atveju integravo TUBUS vadinamus komponentus į svyruoklę, kad būtų užtikrintas kuo didesnis važiavimo komfortas. Skirtingai nuo pirmtako, tai nebuvo padaryta kaip tandemo konstrukcija. Mažesniojo iš pasirinktų struktūrinių amortizatorių, kurie visi pagaminti iš ko-poliesterio elastomero, vertė yra 25 Nm/takta, viduriniojo - 66,5 Nm/takta, o didžiausio - 81,5 Nm/takta. TUBUS, kurio tarnavimo laikas viršija milijoną eigų, gali naudoti ir tikrai dažnai važinėjantys vairuotojai, nes priežiūros nereikalaujantiems elementams nereikia papildomo galinio ribotuvo. Dėl to, kad jie patikimai atlieka savo darbą esant nuo -40 °C iki 90 °C temperatūrai, e. volai yra daugiau nei tinkami ateičiai. Projektuotojams taip pat buvo svarbu, kad surinkimą būtų lengva atlikti. Radialinė TR-H serijos ritinėlių apkrova užtikrina ypač švelnų lėtėjimą.

"H" reiškia kietesnį medžiagos mišinį, kuris lemia pageidaujamą didelį energijos sugėrimą, palyginti su kitais radialiai slopinančiais TUBUS. Pirmieji bandomųjų važiavimų dalyviai buvo cituojami tokiais šūksniais kaip "rad iš važiavimo patirties" ir mano, kad tolesnis sėkmingo scuddy modelio tobulinimas pasiteisino. Už rinkodarą ir ryšius su visuomene atsakingas įmonės įkūrėjas Timas Aschebergas (Tim Ascheberg) taip pat pabrėžia, kad pagerėjo scuddy pojūtis ir kad komandai pavyko sukurti galios elektroniką, kuri gali būti naudojama ne tik scuddy, ir pasiekti jos brandą rinkoje. Tai, kad ją galima įsigyti kaip OEM gaminį e. paspirtukų gamintojams, įrodo aukštą kokybę, taip pat Kylio komandos universalumą ir savarankiškumą.

Jų sulankstomos transporto priemonės koncepcija yra tokia unikali, kad sudėtingą pavaros technologiją galima pasiūlyti ir kitiems rinkos dalyviams. Paklaustas apie amortizacijos technologiją, Timas Aschebergas sako, kad jie yra labai patenkinti ACE kokybe ir siūlomų produktų įvairove.

Taip yra ne tik todėl, kad dabar galima tikslingiau įgyvendinti individualius pageidavimus, o vairavimo komfortą klientai labai vertina.

Daugiau naujienų

Skaitmeninimas ir taupaus valdymo metodas daugelyje įmonių laikomas sveikintinu lieknėjimo vaistu...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tai...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tod...

22.12.2023 01:05

Saugos amortizatoriai
Avarinės stotelės specialistai švenčia filmų ir televizijos premjeras
Kai kalbama apie pramoninio slopinimo technologiją, ACE yra vienas iš pirmųjų inžinierių ir projektuotojų visame pasaulyje. Nesvarbu, kokių klausimų šiomis dienomis turi ekspertai, ACE visada greitai į juos atsako internetu arba asmeniškai susisiekus su jais vietoje.

Neįgaliųjų vežimėlių dizainą dar galima tobulinti. Tai įrodo "Hoss Mobility", kuris buvo sukurtas...