Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG
30.11.2021 01:11
"Dolezych" užtikrina automobilių transporterių saugumą
Dortmundas. Tinkamo krovinio tvirtinimo problema yra tokia pat sena kaip ir transporto pramonė. Būtina kompetencija ir lankstumas, nes specifinėms užduotims atlikti taip pat reikia specifinės tvirtinimo įrangos ir metodų. Dortmundo įmonė "Dolezych" sukūrė visiškai naujos kartos tvirtinimo diržus ir valdiklį "TensionController", skirtus automobiliams ir sunkvežimiams vežti.
Nesvarbu, ar tai būtų vertingas klasikinis automobilis, ar naujas automobilis, ar kelias tonas sveriantis sunkvežimis¬- važiuojant sunkvežimiams ir lengviesiems automobiliams teisingas tvirtinimas priklauso nuo fizikinių dėsnių; būtina atsižvelgti į daugybę įtaką darančių veiksnių:
Vežimas turi būti saugus, laikantis Kelių eismo taisyklių (StvO); visų pirma, transporto priemonių junginys neturi kelti pavojaus eismo dalyviams.
Atsiradusios tvirtinimo jėgos turi būti tolygiai paskirstytos tvirtinimo taškuose arba grindų plokštėse, net jei kartais tarp grindų plokštės ir transporto priemonės yra mažai vietos, kad būtų galima tinkamai įtempti tvirtinimo diržus. Tvirtinimo kabliai neturi pažeisti grindų plokštės. Dažai, aliumininiai ratlankiai ir pan. taip pat nemėgsta plieninių kablių ir labai alergiškai reaguoja į teisingą, bet šiurkštų tvirtinimą, pažeisdami dažus ir įbrėždami.
Apskritai automobilių transportas yra labai sudėtingas verslas
Tinkamai pritvirtinti - bet kaip?
Dolezych sukūrė savo aukštos kokybės tvirtinimo diržus su "TensionController", skirtus 35 mm ir 50 mm juostoms, specialiai lengvųjų ir krovininių automobilių transportavimui. Naujai sukurti diržai pasižymi puikiomis dilimo savybėmis ir tik nedideliu pailgėjimu - mažiau kaip 4 % (PES), mažiau kaip 2,5 % (PES/UHMW-PE) ir mažiau kaip 1,5 % (UHMW-PE aukštos kokybės Dyneema® pluoštas). Šie gaminiai užtikrina optimalų veikiančios išankstinio įtempimo jėgos perdavimą ir paskirstymą. Tvirtinimo taškai apkraunami tolygiai, todėl, pavyzdžiui, teisingai naudojant, grindų plokštės pažeidimas yra neįmanomas. Daugiausia išvengiama varginančio įtempimo, nes išankstinio įtempimo jėga išlaikoma viso transportavimo metu. Be to, naujoviškų gaminių šeima atitinka naujausias ekspertų grupės TÜV Süd bandymų specifikacijas (kurias rengiant 2018 m. Dolezych atliko pagrindinį vaidmenį).
Dolezych TensionController yra speciali žarna, kuri uždedama ant padangos, kad tvirtinimo diržas nesiliestų su padanga (pagal VDI rekomendaciją 2700 B. 8.1/8.2, diržas nė vienoje vietoje neturi turėti tiesioginio kontakto su padanga). Naujasis "TensionController" turi specialiai sukurtą slydimą stabdančią priemonę išorėje, kad priliptų prie padangos. Tuo pat metu jo vidinė pusė pasižymi geriausiomis slydimo savybėmis, todėl tvirtinimo diržas gali labai gerai slysti, o taikomos įtempimo jėgos pasiskirsto tolygiai. Dar vienas privalumas yra tas, kad diržą galima greitai ir lengvai įveržti. Ypač kompaktiška su juo susieto krumpliaratinio reketuko konstrukcija (500 daN įtempimo jėga) taip pat žada patogų naudojimą net ir ten, kur vietos nedaug.
"TensionController" yra unikalus dėl savo išskirtinio efektyvumo eta ≥ 0,5. Efektyvumas parodo, kaip be nuostolių "TensionController" paskirsto įtempimo jėgą, veikiančią per reketą ant padangos. Tai reiškia, kad ne mažiau kaip 50 proc. iš pradžių panaudotos išankstinio įtempimo jėgos pasiekia "kitą" padangos pusę - alternatyvių gaminių atveju ši vertė kartais būna gerokai mažesnė
Jūsų pranašumas: su "TensionController" tikslą pasieksite greičiau
17.08.2023 01:00
Skirtingas tvirtinimo diržas27.07.2023 01:00
"DoNova®" ant konvejerio juostos05.07.2023 01:05
#Spotted
Aštuoni metrai tvirtinimo grandinės tiesiog laisvai permesti per kairįjį petį, tuo pa...