Katalogas

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

Westdeutscher Drahtseil-Verkauf Dolezych GmbH & Co. KG

  • DIN EN ISO 14001:2015
  • DIN EN ISO 9001:2015

30.11.2021 01:11

Tinkamas važiuojančių padangų tvirtinimas

"Dolezych" užtikrina automobilių transporterių saugumą

Dortmundas. Tinkamo krovinio tvirtinimo problema yra tokia pat sena kaip ir transporto pramonė. Būtina kompetencija ir lankstumas, nes specifinėms užduotims atlikti taip pat reikia specifinės tvirtinimo įrangos ir metodų. Dortmundo įmonė "Dolezych" sukūrė visiškai naujos kartos tvirtinimo diržus ir valdiklį "TensionController", skirtus automobiliams ir sunkvežimiams vežti.

Nesvarbu, ar tai būtų vertingas klasikinis automobilis, ar naujas automobilis, ar kelias tonas sveriantis sunkvežimis¬- važiuojant sunkvežimiams ir lengviesiems automobiliams teisingas tvirtinimas priklauso nuo fizikinių dėsnių; būtina atsižvelgti į daugybę įtaką darančių veiksnių:
Vežimas turi būti saugus, laikantis Kelių eismo taisyklių (StvO); visų pirma, transporto priemonių junginys neturi kelti pavojaus eismo dalyviams.
Atsiradusios tvirtinimo jėgos turi būti tolygiai paskirstytos tvirtinimo taškuose arba grindų plokštėse, net jei kartais tarp grindų plokštės ir transporto priemonės yra mažai vietos, kad būtų galima tinkamai įtempti tvirtinimo diržus. Tvirtinimo kabliai neturi pažeisti grindų plokštės. Dažai, aliumininiai ratlankiai ir pan. taip pat nemėgsta plieninių kablių ir labai alergiškai reaguoja į teisingą, bet šiurkštų tvirtinimą, pažeisdami dažus ir įbrėždami.
Apskritai automobilių transportas yra labai sudėtingas verslas

Tinkamai pritvirtinti - bet kaip?

Dolezych sukūrė savo aukštos kokybės tvirtinimo diržus su "TensionController", skirtus 35 mm ir 50 mm juostoms, specialiai lengvųjų ir krovininių automobilių transportavimui. Naujai sukurti diržai pasižymi puikiomis dilimo savybėmis ir tik nedideliu pailgėjimu - mažiau kaip 4 % (PES), mažiau kaip 2,5 % (PES/UHMW-PE) ir mažiau kaip 1,5 % (UHMW-PE aukštos kokybės Dyneema® pluoštas). Šie gaminiai užtikrina optimalų veikiančios išankstinio įtempimo jėgos perdavimą ir paskirstymą. Tvirtinimo taškai apkraunami tolygiai, todėl, pavyzdžiui, teisingai naudojant, grindų plokštės pažeidimas yra neįmanomas. Daugiausia išvengiama varginančio įtempimo, nes išankstinio įtempimo jėga išlaikoma viso transportavimo metu. Be to, naujoviškų gaminių šeima atitinka naujausias ekspertų grupės TÜV Süd bandymų specifikacijas (kurias rengiant 2018 m. Dolezych atliko pagrindinį vaidmenį).

Dolezych TensionController yra speciali žarna, kuri uždedama ant padangos, kad tvirtinimo diržas nesiliestų su padanga (pagal VDI rekomendaciją 2700 B. 8.1/8.2, diržas nė vienoje vietoje neturi turėti tiesioginio kontakto su padanga). Naujasis "TensionController" turi specialiai sukurtą slydimą stabdančią priemonę išorėje, kad priliptų prie padangos. Tuo pat metu jo vidinė pusė pasižymi geriausiomis slydimo savybėmis, todėl tvirtinimo diržas gali labai gerai slysti, o taikomos įtempimo jėgos pasiskirsto tolygiai. Dar vienas privalumas yra tas, kad diržą galima greitai ir lengvai įveržti. Ypač kompaktiška su juo susieto krumpliaratinio reketuko konstrukcija (500 daN įtempimo jėga) taip pat žada patogų naudojimą net ir ten, kur vietos nedaug.

"TensionController" yra unikalus dėl savo išskirtinio efektyvumo eta ≥ 0,5. Efektyvumas parodo, kaip be nuostolių "TensionController" paskirsto įtempimo jėgą, veikiančią per reketą ant padangos. Tai reiškia, kad ne mažiau kaip 50 proc. iš pradžių panaudotos išankstinio įtempimo jėgos pasiekia "kitą" padangos pusę - alternatyvių gaminių atveju ši vertė kartais būna gerokai mažesnė

Jūsų pranašumas: su "TensionController" tikslą pasieksite greičiau

  • Greita patikra dėl standartinės atitikties VDI 2700 8.1/8.2 lapo ir DIN EN 12195-2 standartams
  • Jokio įtempimo važiuojant - dėl geriausių slydimo savybių viduje. Jokio vidinio diržo "klijavimo ir slydimo efekto" įtempimo metu. Dėl "TensionController" įtempimo reguliatoriaus išankstinio įtempimo jėga transportuojama su gerokai mažesniais nuostoliais nei anksčiau, efektyvumas η (eta) yra didesnis.
  • Laikomasi apkrovos rekomendacijų. Naujieji tvirtinimo diržai su "TensionController" įtaisu atitinka dabartines OEM gamintojų, pavyzdžiui, "Daimler", apkrovos gaires.
  • Malonu turėti: GS sertifikatas ir papildomas gaminio sertifikavimas pagal TÜV SÜD (standartas ZSRAS2019/01 Reifenradsicherung)
Tradicijos naujovėms

Dolezych, Dortmunde (Vokietija) įsikūrusi šeimos įmonė, tradiciškai ir aistringai rūpinasi teisingu krovinio tvirtinimu. Dalyvaudamas ekspertų komitetų ir standartų komitetų veikloje, gamintojas reikšmingai prisideda prie standartų kūrimo. Dolezych inžinieriai jau yra sukūrę daugybę gaminių, kurie tapo precedentu ir dažnai buvo perimti bei kopijuojami pramonėje.

Vežimui automobiliniais transporteriais Dolezych kartu su TÜV SÜD krovinių tvirtinimo specialistų grupe 2018 m. jau sukūrė bandymų stendą, kad pademonstruotų (anksčiau nežinomas) realias tvirtinimo jėgas, atsirandančias atskiroje padangoje ir visuose tvirtinimo juostų komponentuose atliekant grynai statinį bandymą. Nuo tada šie bandymai tapo naujuoju TÜV SÜD sertifikavimo etalonu.
Dolezych inžinieriai pasinaudojo naujaisiais rezultatais kurdami naujos kartos tvirtinimo diržus, skirtus lengvųjų automobilių ir sunkvežimių kroviniams tvirtinti. Jie buvo išbandyti įskaitant visus komponentus, tokius kaip sukamieji kabliai, "TensionController" ir įtempimo fiksatoriai, pagal naujas bandymų specifikacijas.
"Modulinėje sistemoje" skirtingus fiksatorius ir diržus galima derinti tarpusavyje ir taip optimaliai pritaikyti prie konkrečių transporto priemonės ir gabenamų transporto priemonių sąlygų.

Daugiau naujienų

Paprastai tvirtinimo diržai naudojami kroviniams pririšti ir pritvirtinti. Tačiau kartais tikslą galima pasiekti ir netradiciniais būdais
Naudojamas kaip galvos diržas

05.07.2023 01:05

#Spotted



Aštuoni metrai tvirtinimo grandinės tiesiog laisvai permesti per kairįjį petį, tuo pa...

Udo Dolezychas perrinktas pirmininku