Katalogas

ACE Stoßdämpfer GmbH

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

ACE Stoßdämpfer GmbH

  • RoHS
  • Reach
  • DIN ISI 9001:2015

26.08.2021 01:08

Apsauga visose padėtyse: Pritaikytos konstrukcinės ir smūgio slopintuvai automatizavimo ir valdymo srityse.

Kiekviena gamybos pertrauka kainuoja laiko ir pinigų. Tačiau pirkėjai ir konstruktoriai turi daugybę saugos produktų, skirtų įrangai apsaugoti. Ypač tam, kad būtų galima iki minimumo sumažinti prastovas ir padidinti našumą krovos ir automatizuotuose procesuose. Be hidrauliniu būdu valdomų mažų ir pramoninių amortizatorių, ACE siūlo įvairias nebrangias alternatyvas. Jos naudojamos, kai nereikia tikslaus stabdymo. Trys taikymo sritys iliustruoja platų mažųjų pagalbininkų spektrą.

Iš viso TUBUS konstrukcinių ir saugos sklendžių seriją iš ACE sudaro aštuonios konstrukcijos ir daugiau kaip 150 atskirų gaminių, skirtų įvairiems pritaikymams. Galima sukurti apytiksliai tiesines, progresyviąsias arba, kaip kompiuterinio tomografo (KT) atveju, degresyviąsias charakteristikų kreives. Brangiai kainuojanti kompiuterinio tomografo sistemos širdis yra žiedinis tunelis, vadinamas gantry. Jis daug kartų pasisuka 360 laipsnių kampu. Taip skenavimo metu sukuriami keli gretimi pjūviai, iš kurių kompiuteris gali apskaičiuoti tūrį. Taip gaunama erdvinė informacija. Kiekvienas atskiras pikselis gali būti erdviškai klasifikuojamas. Jei reikia, gautus duomenis kompiuterine programine įranga galima vizualizuoti ne tik 2D, bet ir 3D vaizdu. Automobilių sektoriaus kokybės kontrolės tikslais "LISCO GmbH" iš Bargteheidės įgyvendino projektą, kurio metu buvo sukurtas padavimo stalas prie portalo, naudojant didelio tikslumo linijines ašis. Elektriniai ribiniai jungikliai stebi leistiną šliaužiklio galinę padėtį, kad būtų išvengta konstrukcijos pažeidimų. Siekdama užtikrinti, kad taip nenutiktų net ir įvykus valdymo klaidoms, programišių atakoms ar nutrūkus elektros energijos tiekimui, "LISCO GmbH" komanda, vadovaujama generalinio direktoriaus Stefano de Bruyno, nusprendė apsaugoti konstrukcijos galines padėtis naudodama puslaidininkinius slopintuvus, veikiančius nepriklausomai nuo elektros energijos tiekimo. Įvertinus tokius būdingus duomenis kaip stalo dalies ilgis, svoris ir artėjimo greitis, buvo pasirinkti "ACE Stoßdämpfer GmbH" gaminami TA-17 tipo TUBUS konstrukciniai slopintuvai. Šių iš ko-poliesterio elastomero pagamintų ašinių amortizatorių mašinų elementų eiga yra 7 mm, o didžiausia energijos absorbcija - 6 Nm per eigą nuolatinio veikimo režimu ir 9 Nm per eigą avarinio veikimo režimu. Dėl to jie yra vieni iš mažesnių ACE konstrukcinių amortizatorių atstovų ir parodo, kad konstruktoriai turi didelę laisvę parinkti tinkamą TUBUS, skirtą jų įrenginių ir mašinų avariniam stabdymui ir nepertraukiamam naudojimui. Be to, aprašytu atveju komponentai atlieka ir antrąją paskirtį transportuojant KT sistemas. Jei vežimas nėra pritvirtintas, jie apsaugo nuo žalos, kurią sukelia krūvos. Pasak Stefano de Bruyno (Stefan de Bruyn), struktūriniai slopintuvai greitai ir lengvai pritvirtinami specialiu varžtu ir yra papildomas "LISCO GmbH" draudimas avarinio stabdymo atveju, nes jie "veikia visiškai patikimai".

TUBUS specialieji įrenginiai didina presavimo įrankių našumą automobilių gamyboje visame pasaulyje

Iš pradžių į Langenfelde įsikūrusią įmonę ACE kreipėsi vienas automobilių gamintojas. Užsakovas iš Pietų Vokietijos praneša: "Jau turėjome itin teigiamos patirties su ACE pramoniniais amortizatoriais greitai ir saugiai stabdant iki 3 tonų sveriančius kalnelius. Todėl buvo akivaizdu, kad į ACE kreipsimės ir dėl naujos problemos." Didėjančių prastovų dėl sugedusių amortizatorių štampuose problema formuojant lakštinį metalą turėjo būti išspręsta įdiegus modernius "ProgDie" presus ir servo presus. Didesni presų eigos greičiai ir greičiai, taip pat didesnių štampų tendencija lėmė didesnes apkrovas. Tai per daug apkraudavo poliuretano (PU) slopinimo elementus. Medžiagos nuovargis pasireiškė per greitai. Įrankių lūžiai ir gamybos prastovos. Ieškodami naujų amortizatorių, automobilių gamintojai atkreipė dėmesį į ACE firmos TUBUS struktūrinius amortizatorius. Pagaminti iš ko-poliesterio elastomero, jie iki dvidešimties kartų lenkia tokias medžiagas kaip plieninės spyruoklės, PU ar guminiai kamščiai pagal slopinimo savybes ir tarnavimo laiką.

Dėl šios priežasties šiuo atveju ACE pavyko pakeisti pirmtakus - automobilių gamyboje skubiai reikalingus prilaikymo amortizatorius - nauju lakštinio metalo formavimo metu sukurtu "TUBUS-Spezial". Kartu šie specialūs mašinų elementai įrodo, ką ACE inžinieriai sugeba pasiekti klientų pageidavimu. ACE siūlo ne tik specialius tiekimus su individualiais eigos, charakteristikos kreivėmis, spyruoklių įverčiais ir dydžiais, bet ir specialias automobilių gamintojams skirtas serijas - prispaudimo ir pakėlimo amortizatorius. Šių komponentų sėkmę lėmė trejus metus trukęs tobulinimo darbas, visada glaudžiai orientuotas į atitinkamų klientų poreikius. Pirmiausia atlikusi ištvermės bandymus laboratorijoje, kad nustatytų didžiausią galimą apkrovą, po to atlikusi bandymus pasirinktais presavimo įrankiais ir apskaičiavusi žinomų Vokietijos automobilių gamintojų elementų parinkimo lenteles, ACE nustatė statines ir dinamines jėgos ir poslinkio charakteristikas, taip pat energijos sugėrimą ir absorbciją bandymų stenduose. Pirmieji statiniai ir dinaminiai bandymai buvo daug žadantys, nes statinėmis sąlygomis pavyko pasiekti, kad maksimali laikiklių, kurių aukštis tik 29,4 mm, energijos absorbcija, priklausomai nuo konstrukcijos, būtų nuo 5 iki 269 Nm. Dinaminėmis sąlygomis, vyraujančiomis praktikoje, anksčiau naudotų tokio paties aukščio PU elementų rezultatai buvo viršyti beveik tris kartus. Todėl TUBUS specialius elementus reikia keisti rečiau nei jų pirmtakus, o dėl sutrumpėjusių prastovų ir sutrumpėjusio techninės priežiūros laiko gerokai padidėja atitinkamų gamyklų našumas.

Viena iš ACE paslaugų automobilių gamintojams buvo ta, kad kuriant gaminį užsakovui buvo galima sudaryti kiekvieno slopinimo tipo parinkimo matricą. Naudodamiesi ja, dabar įrankių gamintojai gali lengvai nustatyti amortizatorių dydį ir skaičių. Atsižvelgiama į tuščiavidurio laikiklio greitį ir svorį, taip pat į preso eigos greitį. Naudojamos vertės paimtos iš bandymų serijų, atliktų kritimo testeriu su lazerine poslinkio matavimo sistema. Po ACE atliktų bandymų produktų vadovo Thorsteno Kohneno vadovaujama komanda sudarė presų eigos greičio nuo ≤ 17 iki 40 eigų per minutę parinkimo lenteles, taip pat nuosekliai sujungė kelis specialius TUBUS tipus. Todėl po praktinių bandymų automobilių gamintojų įrankiuose dabar galima įsigyti galingesnius nei anksčiau laikymo ir nuėmimo amortizatorius, skirtus M10-M30 dydžių atraminiams varžtams. Šie ACE amortizatoriai dabar tiekiami gamintojams visame pasaulyje.

ACE dabar taip pat siūlo aliuminio ir plieno komponentus avariniams stabdžiams

Siekdama išvengti pažeidimų naudojant linijinius mazgus robotikoje ir apsaugoti staklių, konvejerių bei aukštų sandėliavimo ir ištraukimo sistemų galines padėtis, ACE papildė savo gaminių asortimentą avariniais amortizatoriais. Jie gaminami iš specialiai suprojektuotų aliuminio arba plieno vamzdžių, kurie smūgio atveju susilanksto iš anksto numatytu būdu, panašiai kaip gniuždymo zona, ir kinetinę energiją paverčia šiluma. Šie nauji ACE mašinų elementai apsaugo konstrukcijas avarijos atveju, nes tolygiai išsklaido 98 proc. energijos. Dėl jų veikimo būdo, atlikus atitinkamą įvertinimą, galima atkurti avarijos pasekmes ir taip išvengti avarijos ateityje. Avarijos slopintuvai užtikrina didelį ilgalaikį stabilumą kasdienėje veikloje ir puikią apsaugą avarinio sustojimo atveju. Juos taip pat lengva sumontuoti ir pakeisti po avarijos. Naujieji avarijos slopintuvai projektuotojams yra labai efektyvus ir ekonomiškas vienpusis sprendimas, leidžiantis veiksmingai apsaugoti įrenginius ar mašinas. Todėl jie yra įdomi negrįžtamųjų ir grįžtamųjų konstrukcinių amortizatorių bei hidraulinių apsauginių amortizatorių alternatyva. Naujųjų saugos gaminių išorinis skersmuo yra 87,5 mm (aliuminio versijos) ir 63 mm bei 38 mm (plieno versijos). Standartiškai siūloma dešimt pagrindinių tipų, kurių energijos absorbcija avarinio stabdymo atvejais svyruoja nuo 670 Nm/stūmimo iki 11 200 Nm/stūmimo. Priklausomai nuo tipo, didžiausia sudedamųjų dalių eiga yra nuo 45 mm iki 160 mm, o mažos atraminės jėgos nuo 13 000 N iki 70 000 N lemiamai prisideda prie konstrukcijų tvirtinimo. Praktiškai šias vertes galima dar padidinti nuosekliai arba lygiagrečiai išdėstant smūgio slopintuvus, kad būtų galima išsklaidyti didesnes energijos vertes nei minėtosios per vieną smūgį. Naujuosius smūgio slopintuvus iš Langenfelde esančių sandėlių galima įsigyti per 24 valandas, ir jie, kaip ir kituose taikymo pavyzdžiuose pateikti konstrukciniai slopintuvai, pasižymi geru kainos ir kokybės santykiu

Daugiau naujienų

Skaitmeninimas ir taupaus valdymo metodas daugelyje įmonių laikomas sveikintinu lieknėjimo vaistu...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tai...

Bandydami neįgaliųjų vežimėlius gamintojai dėl suprantamų priežasčių elgiasi saugiai. Tod...

22.12.2023 01:05

Saugos amortizatoriai
Avarinės stotelės specialistai švenčia filmų ir televizijos premjeras
Kai kalbama apie pramoninio slopinimo technologiją, ACE yra vienas iš pirmųjų inžinierių ir projektuotojų visame pasaulyje. Nesvarbu, kokių klausimų šiomis dienomis turi ekspertai, ACE visada greitai į juos atsako internetu arba asmeniškai susisiekus su jais vietoje.

Neįgaliųjų vežimėlių dizainą dar galima tobulinti. Tai įrodo "Hoss Mobility", kuris buvo sukurtas...